Decathlon patronatem wyścigów najmłodszych kategorii wiekowych podczas Ślężańskiego Mnicha

Kolejny krok w rozwoju naszych działań to wspaniali partnerzy których mamy, ale również Ci którzy widzą potencjał w działaniach i wyścigach szosowych dla amatorów i do tej współpracy dołączają.

Dzisiaj chcieliśmy poinformować o nawiązaniu współpracy z Decathlon Polska którego stoiska testowe oraz kolorowe namioty sprawią, że wyścig który razem z Wami tworzymy będzie jeszcze bardziej kolorowy. Decathlon przychylnie patrzy na działania pro-rowerowe, wzmacnia pozycję swoich rowerów na rynku i teraz będziemy ich gościć u nas.

Firma Decathlon zdecydowała się objąć patronatem wyścigi najmłodszych kategorii wiekowych podczas Ślężańskiego Mnicha, mowa oczywiście o zawodnikach licencjonowanych, nie mniej jednak firma będzie widoczna od pierwszego wyścigu.

Decathlon Polska: 
Wszystkie działania DECATHLON są oparte na wartościach „Sport dla wszystkich, wszystko dla sportu”. Firma i jej pracownicy wierzą, że nie trzeba być zawodowym sportowcem, aby móc czerpać korzyści z aktywnego trybu życia. Aktywność fizyczna powinna być dostępna dla każdego, niezależenie od ulubionej dyscypliny, czy poziomu zaawansowania. Dlatego co roku otwieranych jest kilka nowych sklepów, a na ich półki trafiają setki nowych produktów. W Polsce funkcjonuje już ponad 50 sklepów, w których pracuje ok. 3500 pracowników.

Pod swoim dachem Decathlon posiada już ponad 100 różnych sportów, szeroką gamę własnych marek, a także proponuje różnego rodzaju usługi. Można tam znaleźć wszystkie najpopularniejsze rodzaje rowerów oraz akcesoriów do jazdy. Zarówno amatorzy, jak i bardziej zaawansowani kolarze spokojnie odnajdą się w najnowszej ofercie, a to wszystko na pewno sprawdzi się w sporcie.